Skip to main content

ASRAMA SQUAD 🌼

Olaa amigoss guysss !! Haa rindu aku kan ?? Hahaha perasan gila aku 😂 tapi aku rindu kawan kawan aku and tak terkecuali partner aku kat asrama em em soo nak tau tak siapa partner in crime guwe kat asrama ?? 

Ehh wait haa before that aku nak bagitau aku masuk asrama time form 5 gitcheww sebab rumah aku jauh and nak balik daripada kelas tambahan tu susah sikit and sebab tu aku masuk asrama 💃 first first aku taknak masuk sebab dengar cerita daripada ayah aku , em membuatkan aku seram nak masuk asrama 💆‍♀️ and last lasttt haaaaaa menyesal aku tak masuk awal HAHAHAHAHAHA haa okay okay sebelum aku lari topik mari aku kenalkan partner akuuuuuu 



Okay ini ain aka ikan 🐟 hahahah kitorang panggil dia ikan sebab bibir dia macam ikan HAHAHAHA 😂 okay back to the story dia ni aku kenal time form 4 and aku baru je pindah ke sekolah tu 🤭 plus kitorang satu van 💃 okay sebabkan tu aku rapat dengan dia and aku ajak dia masuk asrama tapi tup tup dia masuk dulu 🤧 dia la jadi tukang rujuk aku nak bawa apa pergi asrama and alhamdulillah dia berguna agagaga. when masuk tu dia la satu satunya member aku (sebab aku tak kenal sesiapa masa tu) tapi tu la bukan satu dom em tapi sebelah sebelah je so okay la en ? Then dia ni la sumber makanan aku and sumber pinjam baju sebab locker dia locker aku HAHAHAHA and tak lupa juga rumah dia rumah aku agagaga haa lagi satu emm mak dia mak akuuuuuu sebab time aku takde rumah ha rumah dia jadi rumah aku 🤣 haa kitorang pun pernah jugak gaduh terukkk sebab em aku rampas crush dia hahahaha and dia tak layan aku for one week wehhh sebab tiap hari dia cerita kat aku pasal crush dia tu tapi tu la tiba tiba pulak aku dengan dia ehhh haha okay bye 😂  dia ni jugak palingg takut bila aku buat muka buruk 💆‍♀️ seram sangat ke muka aku ??? Em em sedih hmm oke nexttt



Ini pulakk kembar saya di asramaaa 🙆‍♀️ nama dia ayu tapi tak ayu mana pun HAHAHAHAH aku kenal dia masa dekat perkhemahan pengakap tapi tu la takde la rapat mana 😅 start rapat bila aku masuk asrama plus satu dom dengan diaa 😋 rupa rupanya dia lagi masuk air 😂 partner aku kat dom dia la and nak buat kerja gila pun dengan dia 🤣 ada satu masa tu kitorang saje nak pakai jubah sama (yela acah kembar en) and then tak sangka ada orang memang percaya kitorang kembar 🤣 dia ni kat asrama dapat jawatan ajk pendidikan even takdelah function mana hahahah eh dia function function 🤧 haa sepatutnya time malam kena study kat bilik study tapi masa tu kasut aku tak kering lagii em so aku ajak la dia pergi bilik basuh nak guna mesin basuh em em kitorang pun pergi la secara haram sebab ajk pendidikan pun pergi en 😚 and dalam gelap tu la kitorang spin kasut and last last ada orang laluu hahah menyorok kitorang kat situ and when mesin tu gegarr haa kauu habis budak budak tu lari kata ada hantuu 🤣 kitorang ada bersilat dalam dom tengah malam agagaga serious tak boleh lupa 😭 and kalau nak ubat position katil haa aku dengan dia la ambik bahagian bawah kipas 😂 dah dah tanak cerita dah nanti aku nangis em okay next


Nurin jaznita a/p mohd yazid 😂 dia ni sama macam ayu , aku kenal time perkhemahan pengakap but tak ada lah rapat mana and aku rapat time masuk asrama ah gitchew 😋 dia ni ydpa iaitu ketua aspuri laaaa 💃 aku taktau macam mana dia boleh terpilih sebab dia ni ya ampun tak boleh nak marah 😂 kalau marah mesti mood dia akan hilang and yah dia takkan layan kitorang 💆‍♀️ and kalau ada budak buat masalah haa telinga kami nilah yang berdarah sebab demgar dia membebel padahal bukan salah kitorang hahaha tapi itulah tugas sebagai kawan ecewahhh !! dialah yang selalu ceramah kat aku pasal bab agama ni sebab dia ni dikira ustazah haa gitu (padahal tak pun hahaha) dia ni kuat merajuk jugak and agak susah untuk dipujuk tapi tu lah dia takkan boleh tahan dengan muka buruk aku 🤣 and kalau nak tahu cubitan dia ni jangan cakap la sakit mak oiii 😭 aku selalu kena kalau aku malas solat 🤧 haa dia ni jugak takut katak 🐸 katak pun takut dia agagaga tapi tulah suara dia sedap gila namati 😭 penyanyi sekolah and penari sekolah ha gitchew 💃 tapi tu la geng aku kuat melatah HAHAHA and haa lagi satuuu em adik dia handsome hahahaha aku lah bakal adik ipar diaa 🤣 oke babye taaa 😂



Inilah kamii ecewah hahaha and dorang ni jugaklah buat suprise time birthday aku 😭 sebab that time mak ayah aku semua dah ada dekat sabah so I dont have any keluarga or saudara mara kat sana but dorang la yang jadi second family aku kt asrama 😭 okay dah malas nak drama drama sangat haa inilah member aku kat asrama time susah senang 🌷 yang selalu dengar masalah aku anytime everywhere ❤ sekarang pun still okayy hahaha 

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

BOT NAGA 🐲

Haiii pembaca pembaca entry saya sekaliannnn !!! Ni entry aku yang ke 13 ( waa tasabar nak habiskan blog ni hahah) So agak agak aku nak cerita pasal apa eh kalini ? Haaa nak tau ? Jom bacaaa Haa cuba teka apa kitorang buat ni ?? Ini adalah sesi perkenalan kitorang kepada sukan air yang diberi nama dragonboat (ahh gitchew) Masa ni senior senior dan jurulatih dan tak lupa jugak officer ajar kitorang cara cara nak kayuh dragonboat. Haa nak kayuh ni bukan kayuh suka hati je tau sebab dia ada cara dia . Masa ni hari pertama kitorang turun boathouse and belajar benda baru. Memang la penat tapi bila kita dapat belajar benda yang baharu, mesti kita rasa seronok kan ? Haa kalau ada apa apa aktiviti just join je sebab ia akan menjadi kenangan kita pada masa akan datang and tak semua orang akan merasa apa yang kita lakukan . Gitcheww Okay cuba teka apa kitorang buat ni ?? Haa ni namanya daam keadaan rest. Pendayung ni ta boleh sesekali letak kat atas lantai , simen atau tanah. Sebab nanti dia cep

Nearest Park from my Home town

  HI GUYS  Let me talk about the nearest park from my home town to you guys. GUNUNG LEDANG Source : Google  Source :Google  Gunung Ledang National Park lies simply inside Johor's fringe with Melaka, around 30 km from the town of Muar. The recreation center encompasses the famous Mount Ophir, presently called Gunung Ledang, which is 1,276 meters high. As per a sign at the passage to the recreation center, Gunung Ledang is Malaysia's 64th most elevated mountain and the 6th generally hard to ascend, be that as it may, as should be obvious from the more point by point list on myMalaysia Mountains page, Ledang is in reality just the 134th most elevated pinnacle, and it doesn't rank in the best 20 tops as far as trouble. SOURCE : GOOGLE  There are different legends relating to the mountain including an otherworldly princess, gold and silver stores, the renowned warrior Hang Tuah and that's only the tip of the iceberg. It is viewed as a profound spot. One of the rumored roots

Brunei.Daruss.Salam

بسم الله الرحمن الرحيم . Assalamualaikum.So today I will share to you guys about my last year experience raya in Istana Nurul Iman in Brunei Darussalam.So,actually Brunei is my second hometown besides Kelantan. I will share to you guys a little bit about Brunei. (Source : Google Images) So,Brunei Darussalam is located on the north coast of the island of Borneo in Southeast Asia.The capital city is Bandar Seri Begawan.So,I will share about my last year experience raya in Brunei. (One day BEFORE RAYA) So,basically Brunei Raya is one day late before Malaysia.So,I came to Brunei on the first day Raya in Malaysia.I came to Brunei by ferry through Brunei-Labuan Ferry Express. This is my picture at the ferry while waiting the ferry to arrive.The estimated time arrival(ETA) is about 1 and 45 minutes.So,after that we all go to our relative house at Tutong.We arrive at my relative house about 1830 hours.It is so happening night before raya in my relative house. (T