Skip to main content

Blog Pertamaku

FIRST BLOG



hi semua ni adalah first blog aku, disebabkan aku blank nak buat tajuk apa soooo aku nak cerita pengalaman aku time pergi tournament ragbi dekat Kolej Martikulasi Selangor, Banting pada bulan 2 haritu.Aku dan kawan kawan aku yang lain start bertolak pada Jumaat malam time cuti weekend haritu.Btw aku nak berterima kasih banyak dekat Bond(roomate aku) dan ibu sebab banyak tolong kami and tumpangkan kami untuk naik kereta sekali time pergi sana.


okay ni time Sabtu pagi before kami bertolak ke Selangor(Baru lepas solat Subuh)



Aku pun bersyukur sebab kawan kawan dari sekolah aku sanggup datang jumpa aku time kat sana. Kami pun ada sempat pegi lepak jap kat Mcd time dah habis game untuk hari Sabtu tu. Masuk hari kedua dan juga hari terakhir kami(Ahad).Kami berjaya masuk sampai Final kategori Bowl tapi terciduk lak time tu alahai. But okay la tu en sebab main pun dengan pakcik pakcik(kategori Open). Bolehla takat nak ambik pengalaman tu kan.

okay ni aku payung sikit gambar team kami.

Then lepas habis game semua, Bond pun bawa kami balik and time otw balik tu, kami singgah makan dulu sebelum balik terus ke ALAM. Then esoknya hari Isnin and ada kelas haha memang tak penat pun. Okay aku rasa cukupla untuk kalini. Teruskan sapot blog aku okeh

bersama roomate tercinta(Bond idolaku)








Comments

Popular posts from this blog

Nearest Park from my Home town

  HI GUYS  Let me talk about the nearest park from my home town to you guys. GUNUNG LEDANG Source : Google  Source :Google  Gunung Ledang National Park lies simply inside Johor's fringe with Melaka, around 30 km from the town of Muar. The recreation center encompasses the famous Mount Ophir, presently called Gunung Ledang, which is 1,276 meters high. As per a sign at the passage to the recreation center, Gunung Ledang is Malaysia's 64th most elevated mountain and the 6th generally hard to ascend, be that as it may, as should be obvious from the more point by point list on myMalaysia Mountains page, Ledang is in reality just the 134th most elevated pinnacle, and it doesn't rank in the best 20 tops as far as trouble. SOURCE : GOOGLE  There are different legends relating to the mountain including an otherworldly princess, gold and silver stores, the renowned warrior Hang Tuah and that's only the tip of the iceberg. It is viewed as a profound spot. One of the rumore...

habit

morning guys !   aku nak share pasal habit aku, semua orang ada habit kan ? so habit aku ni aku suka dengar lagu kanak kanak huhu ^-^ sebab aku memang suka dengar lagu, kadang kadang bila adik aku buka tv ke youtube ke aku tumpang ah menyelit senyap senyap tak pun pasang telinga hehe.  so lagu yang pemes sekarang mestilah didi & friends (sape je taktahu en), suka betul aku kalau adik aku buka lagu tu mesti aku akan curi curi tengok HAHAHAHA. aku suka lagu ni sebab aku rasa aku ni masih muda 😋 hehehehe  lagu kedua pulak aku suka dengar lagu omar & hana sebablagu lagu ni semua tentang islam. bagi aku lagu ni bagus kalau dideahkan kepada anak anak yang sedang membesar sebab dapat lah juga untuk diorang mengenal adab dalam islam.  chichi & chacha apa kurangnya best juga kalau dengar. kadang kadan boleh tambah ilmu pengetahuan sebab dalam cerita ni (cerita ke lagu ea ? whatever lah) akan ada satu slot yang menguji ota...

The Last Ariffians

Hey what's up guys... Dalam entry kali ni aku nak share serba sedikit tentang ex classmate aku. So masa form 5 dulu aku sekolah Kat SMK Tendong kelas 5Arif, the one and only science stream class kat skolah aku. So aku ni dalam kelas pandai la maksud nya, kelas jer pandai tapi kami kurang. Full strength 20 orang, 13 orang bunga 7 orang kumbang. Yaa.. kaum ADAM dalam kelas kami merupakan species  yang teracam. Faham faham jer la lelaki ni pemalas tambah pulak subjek science stream ni susah memang tak ramai la yang minat kan.           the last Ariffians sebab kelas kitorang last pakai name Arif Macam biasalah setiap kelas mesti Ada yang budak bising, skema, kaki tidur, geng ulat buku, pemalas,pendiam dan banyak lagi.  So dalam kelas aku lah yang pemalas home work kadang siap kadang tak. Kadang kadang function aku untuk memeriahkan kelas dengan menyakat classmates aku. Dulu kerja menyakat orang ni selalu aku buat sampai satu ...